ברוכים הבאים למשפחת BROOKS!

 

משלוחים והחזרות

 שיטת משלוח: שליח עד הבית – עפ"י הוראות משרד הבריאות השליח משאיר את החבילה בסף הדלת

זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים

עלות משלוח להזמנות מ-₪299 ומעלה: חינם

 עלות משלוח להזמנות מתחת ל-₪299: ₪35

חברת שילוח: חברת שליחויות 

שליח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד. יום העסקים מסתיים בשעה 18:00

  

Brooks – מדיניות החזרת מוצרים (ביטול עסקה):

החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בצירוף הוכחת קניה (חשבונית קנייה, סרט קופה וכיוצ"ב)

החזר כספי יינתן רק אם עלות המוצר מעל ל- ₪50. משלוח חינם בקניה מ-₪299.

כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או ₪100, לפי הסכום הנמוך מבניהם.

אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יהיה חיוב דמי ביטול.

בהחזרת מוצר שעלותו פחות מ- ₪50 יינתן שובר זיכוי בלבד. כל החלפה היא בעלות של 35 ₪

החזר כספי על בגדים והנעלה יתאפשר תוך שני ימים שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המוצר והמחיר על המוצר לא הוסרה ושלא נעשה בו שימוש.

 

Brooks – אופן החזרת התמורה:

החזרת התמורה בניכוי דמי הביטול תיעשה בסמוך למועד ביטול העסקה בכפוף להחזרת המוצר כאמור לעיל ולא יאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה בהתאם לאופן בו נעשה התשלום בגין הרכישה:

אם נעשה התשלום במזומן או בשיק, השבת התמורה בניכוי דמי ביטול, תיעשה במזומן או בשיק מזומן תוך 5 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה.

היה התשלום בשיק – תוחזר התמורה בניכוי דמי ביטול ורק לאחר שנפרע השיק במלואו.

דמי הביטול ישולמו על ידי הלקוח במזומן או בכרטיס אשראי במועד החזרת התמורה ללקוח. במידה ובוצע התשלום באמצעות כרטיס אשראי, יבוטל החיוב.

 

Brooks – מקום החזרת התמורה:

החזרת התמורה (החזר כספי) תתאפשר בכל סניף, למעט ובכפוף לדין, בסניף שבו מוצגת הודעה לפיה החזרת התמורה תתאפשר רק באותו סניף שבו המוצר נרכש.

ביטול עסקה בשל אי התאמה או פגם על הצרכן מוטלת החובה לבדוק כל מוצר שרכש. על העוסק מוטלת החובה לתת לצרכן את האפשרות לבדוק את תקינות המוצר..

במקרה של אי התאמה או פגם, חייב הצרכן להודיע מיידית על כך לעוסק.

במקרה שמדובר באי התאמה או פגם גלויים, הצרכן לא יוכל להסתמך עליהם אם לא הודיע לעוסק על אי ההתאמה או הפגם במועד.

אם אי ההתאמה או הפגם נסתרים, על הצרכן להודיע עליהם לעוסק מיד עם היוודע לו.

 

Brooks – כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

 

Brooks – אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו  מייל נוסף. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת.

 

Brooks – איך מקבלים את החבילה בנקודת האיסוף?

בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלו הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים.

אלה המקומות בהם אפשר לאסוף:

סניפים ראשיים

     

BROOKS

המכתש 6  . חולון

חולון

03-5504664

BROOKS

הסיבים 52 . פתח תקווה

פתח תקווה

03-6135956

BROOKS

אברהם אלברט מנדל 18, בניין 311 קומה 1. שרונה . תל אביב

שרונה

03-6763111

BROOKS

הברזל 34 . תל אביב

רמת החייל, תל אביב

03-6471999

 

Brooks – האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 או בטלפון 072-2512922. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו runbrooks@brooks.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד.

 

Brooks – האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה? 

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 או בטלפון 072-2512922.

 

Brooks – האם ניתן לבטל הזמנה באתר?

מכיוון שאנחנו מציעים משלוח עד הבית עד 24 שעות, אנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 14:00 בטלפון 072-2512922. במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לבטל את ההזמנה, runbrooks@brooks.co.il, המייל יענה על ידי שרות הלקוחות שלנו בבוקר.

 

Brooks – איך ניתן לשלם באתר?

באתר ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי.

לא ניתן לשלם במזומן.

 

Brooks – איך משנים את פרטי החיוב והכתובת המשלוח באתר?

אתם יכולים לשנות את פרטי החיוב או כתובת המשלוח שלכם באזור האישי באתר. למעבר לאזור האישי לחצו כאן. באזור האישי תוכלו לשמור יותר מכתובת משלוח אחת, כך יהיה לכם נוח יותר להזמין ולבחור בין כתובות קיימות (כתובת הבית שלכם, כתובת המשרד ועוד)

.

Brooks – האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן בוודאי.

ברכישה מעל ₪200  – עד 2 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל ₪300 – עד 3 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל ₪400 – עד 4 תשלומים ללא ריבית

 

Brooks – איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?

את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.

לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

 

* לקריאת הנוסח המלא של תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.

לחץ כאן:  http://www.moital.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm.