ברוכים הבאים למשפחת BROOKS!

 

Brooks – מדיניות החזרת מוצרים (ביטול עסקה):

החזרת מוצר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בצירוף הוכחת קניה (חשבונית קנייה, סרט קופה וכיוצ"ב).

חזר כספי יינתן רק אם עלות המוצר מעל ל- 50 ₪.    

כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מבניהם.  

אם יבחר הלקוח לקבל שובר זיכוי במקום ההחזר הכספי, לא יהיה חיוב דמי ביטול.

בהחזרת מוצר שעלותו פחות מ- 50 ₪ יינתן שובר זיכוי בלבד.  כל החלפה היא בעלות של 35 ₪ 

החזר כספי על בגדים והנעלה יתאפשר תוך שני ימים שאינם ימי מנוחה ובלבד שתווית המוצר והמחיר על המוצר לא הוסרה ושלא נעשה בו שימוש.

Brooks –אופן החזרת התמורה:

החזרת התמורה בניכוי דמי הביטול תיעשה בסמוך למועד ביטול העסקה בכפוף להחזרת המוצר כאמור לעיל ולא יאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה בהתאם לאופן בו נעשה התשלום בגין הרכישה:

אם נעשה התשלום במזומן או בשיק, השבת התמורה בניכוי דמי ביטול, תיעשה במזומן או בשיק מזומן תוך 5 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה. היה התשלום בשיק – תוחזר התמורה בניכוי דמי ביטול ורק לאחר שנפרע השיק במלואו.

דמי הביטול ישולמו על ידי הלקוח במזומן או בכרטיס אשראי במועד החזרת התמורה ללקוח. במידה ובוצע התשלום באמצעות כרטיס אשראי, יבוטל החיוב.  

Brooks –מקום החזרת התמורה:

החזרת התמורה (החזר כספי) תתאפשר בכל סניף, למעט ובכפוף לדין, בסניף שבו מוצגת הודעה לפיה החזרת התמורה תתאפשר רק באותו סניף שבו המוצר נרכש. 

ביטול עסקה בשל אי התאמה או פגם על הצרכן מוטלת החובה לבדוק כל מוצר שרכש. על העוסק מוטלת החובה לתת לצרכן את האפשרות לבדוק את תקינות המוצר.

במקרה של אי התאמה או פגם, חייב הצרכן להודיע מיידית על כך לעוסק.

במקרה שמדובר באי התאמה או פגם גלויים, הצרכן לא יוכל להסתמך עליהם אם לא הודיע לעוסק על אי ההתאמה או הפגם במועד. אם אי ההתאמה או הפגם נסתרים, על הצרכן להודיע עליהם לעוסק מיד עם היוודע לו.